maandag 21 maart 2016

Mieke Hoogervorst-Bakkers overleden

Zaterdagmorgen is Mieke Hoogervorst-Bakkers overleden.

Mieke kwam in 2010 in het bestuur van SeniorenVereniging Rijen als secretaris. Deze drukke functie vervulde ze bijna twee jaar. In 2013 werd ze opnieuw gekozen. Toen kreeg ze als taak het werk van de vrijwilligers in de Oase te coördineren en werd ze verantwoordelijk voor het inkoopbeleid. Mieke vond het belangrijk om de mensen ‘uit huis te halen’, hen gelegenheid te bieden contacten te blijven onderhouden en – via de diverse activiteitengroepen – hen te stimuleren te blijven bewegen. Zij vond dat de gastvrouwen daarin een verantwoordelijke taak hebben.

Een jaar geleden besloot ze vanwege haar gezondheidstoestand haar functie neer te leggen. Voor haar maar zeker ook voor ons een moeilijk moment. De vereniging is haar dankbaar voor het vele werk dat ze in een prettige samenwerking heeft verricht. We wensen haar familie en vrienden veel sterkte in de komende tijd.

Carel Gorissen, namens het bestuur van SV-Rijen