zondag 15 maart 2015

Algemene Ledenvergadering: bestuur weer compleet

Meer dan 100 leden kwamen opdagen bij de ledenvergadering van 12 maart. Na de ALV waren er optredens van muziekvereniging Da Capo uit Gilze en Rijen en van ons zangkoor De Oase.

Door de herbenoeming van voorzitter Carel Gorissen, de herverkiezing van Lenie Schuermans en Trudy Eisinga, en de verkiezing van Wil Simons is het bestuur van SV-Rijen weer voltallig. Een uitvoerig verslag van de vergadering wordt opgenomen in de Nieuwsbrief van april. En natuurlijk komt dat verslag ook op deze website.

Zo’n 110 leden woonden de ledenvergadering bij. Een mooie opkomst op een van de eerste mooie lentedagen van dit jaar. En de meeste leden bleven ook tot het einde. Ze hadden gelijk: na de pauze kregen ze een mooi optreden van zangkoor Oase en een spetterend concert van blaasorkest Da Capo. Als toegift hadden de blazers een verrassing in petto: begeleid door het orkest zong dirigent Jan Schoemaker ter afsluiting een prachtig Tsjechisch lied.