dinsdag 03 augustus 2021

Nieuw! Vrije inloop 'de Oase'

Vanaf heden zijn onze SVR-leden, onder de noemer Vrije inloop ‘de Oase’, tijdens de gebruikelijke openingsdagen en -tijden welkom in de Oase.

Van maandag tot en met vrijdag, tussen 9.00 - 12.00 uur en tussen 13.00 – 17.00 uur, zijn er diverse activiteitengroepen actief.

Wil je eens komen kijken bij een van onze vele activiteitengroepen, of wil je meer weten over onze seniorenvereniging? Onze gastvrouwen/gastheer in de Oase staan voor je klaar om al jouw vragen te beantwoorden. Kom gerust eens vrijblijvend langs. De koffie staat klaar!

Let op: De Boodschap is wegens vakantie gesloten van 31 juli tot 6 september. De Oase blijft gewoon open. In deze periode echter niet van 9.00 - 17.00 uur maar van 9.30 - 17.00 uur.