dinsdag 16 november 2021

Nieuw! wandelgroep 'de Beweeg!Knarren'

Wandelgroep ‘de Beweeg!Knarren’ is sinds 1 november onze nieuwste activiteitengroep. We hadden natuurlijk al een wandelgroep die enkele tientallen leden telt en die elke maandagochtend van 9.30 - 11.00 uur in het bos gaat wandelen.

'de Beweeg!Knarren' is een nieuwe wandelgroep die op maandag- én woensdagochtend gaat lopen. Ze vertrekken, onder leiding van Frans Jonkers, om 9.00 uur bij De Boodschap.

Wat het verschil is tussen beide wandelgroepen? 'de beweeg!Knarren' zijn net iets fanatieker dan de 'gewone' wandelgroep. Ze lopen ongeveer net zo lang, maar maken in diezelfde tijd wel iets meer meters. Tijdens de wandelingen worden ook wat lichamelijke oefeningen gedaan (ongeveer 5 minuten). Iedereen wandelt vrijwillig mee en op eigen verantwoording.

Voel jij wel iets voor een uitdagende wandeling? Loop dan gerust een keer vrijblijvend mee. Vooraf aanmelden is niet nodig. Er wordt gestart met degenen die aanwezig zijn.

Vond je de wandeling bij nader inzien toch wat te intensief, dan kun je natuurlijk ook kiezen voor de andere wandelgroep, die doen het wat rustigeraan.