vrijdag 21 november 2014

Nieuwe bestuursleden, nieuwe statuten en een vernieuwde Oase!

Een verslag met veel foto's!

De extra ledenvergadering werd druk bezocht. Zeker 140 leden waren aanwezig. Veel meer dan het bestuur had verwacht.

Vernieuwde statuten

De vernieuwde statuten werden besproken en met een paar kleine wijzigingen goedgekeurd. Die kunt u binnenkort in het ledengedeelte van deze site vinden. Even inloggen dan.

Nieuwe bestuursleden

Ook benoemde de ledenvergadering officieel de voorgestelde nieuwe bestuursleden. Meteen al werd duidelijk wat hun takenpakket zou zijn. Pauline Bormann is onze nieuwe penningmeester en daarmee de opvolger van Jan Rennen. Henny van den Udenhout gaat als opvolger van Henk Bink de activiteitengroepen coördineren

Inwijding van de vernieuwde Oase

Na de Algemene Ledenvergadering gingen de meeste mensen naar de Oase voor een kopje koffie. Het was er druk en gezellig. En daar heropende om 15.00 uur onze voorzitter Carel Gorissen officieel de vernieuwde Oase. En daarop moest natuurlijk het glas geheven worden. De vrijwilligers moesten flink aanpoten om iedereen van een glaasje te voorzien.

Om 16.00 uur werd een schilderij aangeboden door Moo Wagenmakers-de Jonge, zorgmanager van locatie Vita. Ze is net getrouwd en nog niet iedereen was gewend aan haar andere naam. Het schilderij, gemaakt door Ger van Enschot, werd aangeboden ter gelegenheid van het 60-jarig bestaan van onze vereniging.

Bij de officiële heropening waren ook veel genodigden aanwezig. Zo waren er afvaardigingen van KBO-Brabant, van de KBO's uit Molenschot en Gilze en vertegenwoordigers van de Boodschap. Namens B en W was wethouder Ariane Zwarts aanwezig.

John de Bruine, werknemer van de Boodschap, werd speciaal in het zonnetje gezet, want de verbouwing is voor het grootste deel door hem  uitgevoerd.