donderdag 21 april 2022

Nieuwe huurovereenkomst Oase getekend

SeniorenVereniging Rijen (SV-Rijen) was al enkele jaren in overleg met CC De Boodschap over een nieuwe huurovereenkomst voor de Oase; de ontmoetingsplek voor leden van SV-Rijen. Vanwege een meningsverschil over de bedrijfsvoering van de bar heeft het langer geduurd dan gedacht.

‘Om de vereniging financieel gezond te houden, zijn de eigen barinkomsten voor de seniorenvereniging onontbeerlijk. Na bemiddeling van de gemeente zijn we tot een overeenkomst gekomen en kwam de huurovereenkomst weer terug op de agenda’, aldus voorzitter Truus Noij.

‘De Oase is voor SV-Rijen overdag een ‘huiskamer’, maar kan ’s avonds door CC De Boodschap aan anderen verhuurd worden. Dat maakte het allemaal niet eenvoudiger tijdens de besprekingen. Daarnaast lopen de doelstellingen van CC De Boodschap en SV-Rijen ook niet altijd gelijk. Zie dat maar eens samen te voegen tot een goede overeenkomst voor beide partijen’.

Het heeft lang geduurd maar in goed, constructief overleg met Michael Rijken - operationeel manager van CC De Boodschap - is het nu eindelijk gelukt. Op donderdag 14 april is een nieuwe huurovereenkomst getekend waar beide partijen zich goed in kunnen vinden.

Eind goed, al goed!

Klik op de foto voor een volledig beeld.