zaterdag 09 november 2019

Nieuwe leden bijeen in de Oase

Afgelopen vrijdag kregen nieuwe leden uitgebreid informatie over de vereniging en haar de activiteiten. Speciale aandacht was er voor website. Want ieder lid kan daar alle informatie over SV-Rijen vinden.

Op vrijdag 8 november waren ruim 40 nieuwe leden naar de kennismakingsochtend gekomen. Voorzitter Truus Noij heette de aanwezigen welkom en was blij met zoveel nieuwe leden. Ze legde uit hoe alles binnen SV-Rijen reilt en zeilt. Ook benadrukte ze het nut van vrijwilligerswerk. Het sociaal domein en de activiteitengroepen werden besproken en bestuursleden konden hun eigen functie toelichten.

Alle informatie over SV-Rijen is te lezen op onze website, in de maandelijkse nieuwsbrieven en in weekblad Gilze en Rijen. En ook de gastvrouwen in de Oase staan natuurlijk altijd klaar om antwoord te geven op al je vragen. Welkom bij SeniorenVereniging Rijen!

ikoon

mandala