maandag 07 januari 2019

Nieuwjaarsreceptie: De Oase is en en blijft het hart van onze vereniging!

Op vrijdag 4 januari om 17.00 uur vulde de Oase zich met vele vrijwilligers, die elkaar een gelukkig Nieuwjaar toewensten. Er was een ontspannen sfeer, waarbij de bestuursleden zorgen voor een drankje en een hapje.

Truus Noij opent de receptie met een terugblik van het afgelopen jaar en een blik op de toekomst. Na diverse gesprekken met de politiek, de Gemeente en De Boodschap is het duidelijk: De Oase blijft open en is het hart van de Vereniging. De bar blijft bestaan voor de leden! Geroezemoes en applaus uit de zaal! Truus zegt er verbaasd over te zijn dat politieke partijen niet wisten van het belang van onze Vereniging voor ouderen. Het is al lang niet meer alleen kaarten en bingo! Truus memoreert de viering van ons 65-jarig bestaan in september 2018. De organisatie was veel werk, maar het was de moeite waard. Truus geeft aan dat we de komende jaren meer aandacht gaan besteden aan belangenbehartiging voor ouderen.

Speciale aandacht krijgt Wim van Eijl, die na 15 jaar stopt met de organisatie van de verspreiding van het maandblad ONS en tevens met het voorzitterschap van Koersbal. Hij krijgt voor zijn inzet een presentje.

Truus heft het glas en wenst alle vrijwilligers een Goed 2019.