zaterdag 26 september 2020

Nieuwsbrief 10 verschenen

De papieren versie van Nieuwsbrief 2020-10 komt vanaf 29 september in je brievenbus. Maar je kunt de digitale versie nu al lezen op deze website. Bijkomend voordeel: je kunt gebruik maken van de links in het bestand naar websites en e-mailadressen. Dat lukt je niet met een papieren nieuwsbrief!

In deze uitgave een uitgebreid verslag over het 50-jarig jubileum van het koor Oase, een artikel over het bezoek van burgemeester Alssema aan onze Oase en een verslag van de Algemene ledenvergadering. Andere onderwerpen in deze nieuwsbrief zijn onder meer: AutoMaatje, Donorregistratie en Rijbewijsverlenging.

De kermisbingo gaat door! Geef je uiterlijk 10 oktober op bij de gastvrouwen in de Oase en geniet van een ouderwets gezellige bingomiddag. Ben je liefhebber van de natuur? Ga dan deze maand mee met de Herfstwandeling en ontdek een heleboel prachtige paddenstoelen in het bos.

Graag ook jullie aandacht voor de Rabo ClubSupport, de jaarlijkse sponsoractie van de Rabobank. SV Rijen mocht vorig jaar een flink bedrag ontvangen dankzij jullie stem. Doe je dit jaar ook weer mee?