donderdag 15 december 2022

Nieuwsbrief januari staat online

De digitale nieuwsbrief van januari staat weer online. SVR-leden kunnen de papieren versie komende week, samen met de ONS in hun brievenbus verwachten. De nieuwsbrief staat vol met informatie en foto's over onze SVR-activiteiten. Klik ook eens op de ‘links’ in deze digitale nieuwsbrief voor meer informatie en foto’s. Wat staat er zoal in deze nieuwsbrief?

• Voorwoord door voorzitter Truus Noij
  • Activiteitengroep Pitch & Putt
  • Datums Bingo 2023
  • Verslag over cursus wolvilten
  • 17 januari met de bus naar Senioren Expo Veldhoven
  • Overzicht van onze vrijwilligersgroepen
  • Een bijzonder prestatie van Eduardo Hendrickx
  • Gedicht van SchrijveRijen
  • En nog veel meer!

Woensdag 21 december:

SVR-Kerstviering in de Boodschap, aanvang 13.30 uur (zaal open 13.00 uur). Aansluitend toneeluitvoering ‘Sjiek & Exclusief’ door de Rietganzen uit Molenschot. Een komisch stuk dat zich afspeelt in een modezaak. Vooraf aanmelden is niet nodig.

Vrijdag 6 januari:

Nieuwjaarsreceptie in de Oase voor de vrijwilligers van SV-Rijen, aanvang 16.30 uur.

Het bestuur van SV-Rijen wenst jullie allemaal fijne feestdagen en een voorspoedig en gezond 2023. Laten we er samen weer een mooi verenigingsjaar van maken!