vrijdag 20 augustus 2021

Nieuwsbrief september staat online

De Nieuwsbrief van september is vanaf nu te lezen op deze website. Aanstaande dinsdag ontvang je de papieren editie, inclusief de agenda voor de Algemene ledenvergadering. Heb je zelf iets te melden voor de nieuwsbrief, of wil je dat wij een verslaggever en/of fotograaf sturen voor een van jullie activiteiten? Neem dan contact op met redactie@sv-rijen.nl.

Er staat weer veel informatie in deze nieuwsbrief. Daarnaast graag jullie aandacht voor:

-          Fietstocht naar het Nederlands Drukkerij Museum in Etten-Leur op woensdag 1 september. Daar is nu ook een expositie over Jan Kruijs, bekend van de tekenstrip Jan, Jans en de Kinderen. Je kunt ook op eigen vervoer naar Etten-Leur komen. Meer info hierover vind je hier.

-          Busreis naar Bloemencorso in Zundert op maandag 6 september gaat NIET door. Er was helaas niet één aanmelding binnengekomen. Jammer voor de organisatie die er zoveel werk in heeft gestoken. Zij willen graag weten waarom hiervoor geen interesse was? Stuur jouw mening via een mailtje naar Hanneke.

-          Algemene Ledenvergadering op woensdag 29 september. Alle informatie lees je in deze nieuwsbrief. De agenda wordt met de papieren nieuwsbrief meegestuurd. Alle vergaderstukken kun je vanaf nu ook vinden op de website. Ze liggen vanaf 24 augustus ook ter inzage in de Oase.

-          Diverse activiteitengroepen hebben plaats voor nieuwe leden. Interesse om je aan te sluiten? Op de website vind je al onze activiteitengroepen, inclusief alle contactgegevens. Daar staat ook informatie over onze nieuwe activiteit Vrije inloop ‘de Oase’.

-          Kijk geregeld eens op de website en blijf op de hoogte van de laatste nieuwtjes en foto’s. Klik op de foto’s om ze op ware grootte te kunnen zien.

Veel leesplezier!!!