donderdag 15 oktober 2020

Oase gesloten, meeste activiteiten gaan niet door

Dinsdagavond heeft Mark Rutte tijdens de persconferentie nieuwe overheidsmaatregelen bekend gemaakt die vier weken zullen gelden. Het bestuur van SV-Rijen heeft daarop besloten de Oase vanaf woensdag 14 oktober 17.00 uur tot donderdag 12 november te sluiten en de activiteiten tot nader bericht stil te leggen. Het is jammer dat de activiteiten tot nader bericht niet door kunnen gaan, maar de gezondheid van onze leden en vrijwilligers is belangrijker.

Hierop zijn een paar uitzonderingen voor groepen die geen gebruik maken van de Oase maar van accommodaties elders:

• De activiteitengroepen op de Leemput, Midgetgolf, Jeu-de-boules en Pitch & Putt mogen blijven spelen met maximaal vier personen die onderling minimaal anderhalve meter afstand houden van elkaar. Zij houden zich aan de regels van De Leemput.
  • De activiteitengroep Sport 50+ houdt zich aan de regels van Den Butter.
  • Activiteitengroepen die gebruik maken van andere ruimten in De Boodschap kunnen doorgaan, maar houden zich uiteraard aan de regels van De Boodschap.
  • De buitenactiviteiten van SV-Rijen zoals Nordic walking, wandelen en fietsen kunnen doorgaan in los van elkaar werkende groepjes van maximaal vier personen.Iedereen moet anderhalve meter afstand houden. Men mag niet van groepje wisselen.

Voor antwoorden op vragen over het al dan niet doorgaan van activiteiten kun je contact opnemen met het bestuur van je activiteitengroep. Overige vragen kun je voorleggen aan het secretariaat van SV-Rijen.

Op onze website www.sv-rijen.nl vind je altijd het laatste nieuws