vrijdag 25 maart 2016

Onze 23 activiteitengroepen draaien op volle toeren!

Ruim 100 leden woonden op 24 maart 2016 de Algemene Ledenvergadering bij, een redelijke opkomst. Een verslag met veel foto's.

Over het afgelopen jaar zijn een aantal leuke feiten te melden. Er waren een aantal jubilea: het Seniorenkoor Oase bestond 45 jaar, de biljartgroep 25 jaar en het koersbal en de bridge beide 15 jaar. Het afgelopen jaar zijn er 167 mensen uit eten geweest. Dit betekent een opkomst van gemiddeld zo’n 30 personen per avond, een goed initiatief dus! De teller bij de 80-plus middag stopte op 70 personen, ook hier een goede opkomst. De 23 activiteitengroepen draaien allemaal op volle toeren.
Tijdens de vergadering is ingestemd met een aantal zaken. Er is een 9e bestuurslid bij gekomen. Jeanne de Hoon is officieel afgetreden en de termijn van Adriaan Brouwers zat erop, hij is herkozen. Sjef Douma en Trudy Frickel zijn benoemd tot nieuwe bestuursleden. In volgende nieuwsbrieven zullen zij aan u voorgesteld worden.

Na een korte toelichting van voorzitter Carel Gorissen en penningmeester Pauline Bormann werden alle verslagen en financiële jaarstukken goedgekeurd. De contributie voor 2017 blijft € 22,00.

De Wmo folder is toegelicht door Truus Noij, cliëntondersteuner.
Na de pauze was er een optreden van de Spaanse dansgroep Ritmo Rosario.