donderdag 27 augustus 2015

Waar waren onze vrijwilligers van de Oase?

De Oase was dicht op 26 augustus. Geen vrijwilliger te bekennen. Waar waren ze? Lees het verslag en bekijk de foto's.

Ze waren weg op hun jaarlijkse uitstapje. Met 22 personen ging de groep vrijwilligers woensdag op pad, twee personen moesten helaas op het laatste moment nog afzeggen. Met 5 auto’s reed het gezelschap richting Nijmegen, een makkie voor de chauffeurs. Bij de Oase wist alleen de organisatie waar de reis heen ging. In de auto kregen de dames pas het programma en de routebeschrijving. Naar Ravenstein!

Als eerste werd een bezoek gebracht aan het Museum voor Vlakglas- en emaillekunst Ravenstein. Daar was ook koffie met gebak. Daarna was er een goede rondleiding met deskundige uitleg en bewondering van onze dames over de prachtige werkstukken. Vervolgens werd ook nog een heerlijke lunch genuttigd.
Na al deze indrukken ging het richting de Tuinen van Demen. Daar ging iedereen met een plattegrond op weg om te genieten van de prachtig aangelegde tuinen die er extra mooi bijlagen op deze zonnige dag. Lekker in het zonnetje dronken onze vrijwilligers een aperitiefje en om 16 .00 uur stond een smakelijke High Tea klaar waar we ook weer heerlijk van gesmuld hebben.

Riet en Joke kregen een cadeaubon aangeboden voor hun inzet in het afgelopen jaar. Er werd nog een groepsfoto gemaakt en daarna ging iedereen blij en tevreden op weg naar Rijen waar we om 18.00 uur aankwamen.