dinsdag 15 december 2020

Ook SV-Rijen in lock-down

Het bestuur van SV-Rijen heeft naar aanleiding van de toespraak van onze minister-preseident besloten de Oase te sluiten en alle activiteiten tot nader bericht te annuleren.

Beste leden,

De toespraak van de minister-president op maandag 14 december was duidelijk: Zo min mogelijk contacten en alleen essentiële zaken mogen open blijven. Natuurlijk vinden wij de Oase met al zijn activiteiten essentieel, maar de eerlijkheid gebiedt ons te bekennen dat al die maatregelen getroffen worden om toch vooral onze leeftijdsgroep te beschermen.

Daarom heeft het bestuur van SV-Rijen het volgende besloten:

Met ingang van dinsdag 15 december is de Oase voorlopig tot nader bericht gesloten. Ook De Boodschap, De Leemput en Den Butter zijn dicht.

ALLE activiteiten van SV-Rijen zijn tot nader bericht geannuleerd vanwege de lockdown.

Laten we ervoor zorgen dat we met elkaar deze tijd goed doorkomen. Kijk naar elkaar om, bel eens wat vaker. En mocht je ergens hulp bij nodig hebben, bel dan gerust  ‘Gilze en Rijen Helpt!’ (tel: 06 – 5734 5182). Er staan veel vrijwilligers voor je klaar.

Namens het bestuur van SeniorenVereniging Rijen

Truus Noij, voorzitter