maandag 25 september 2017

Pitch&Putt vierde 10-jarig bestaan

MET FOTO'S! “Het was een geweldig feest,” vertelde voorzitter Hanneke Tielen. Mooi weer! En er waren 54 deelnemers: leden met hun partners. De sfeer zat er al meteen goed in toen iedereen een ‘Hawaiislinger’ kreeg aangeboden. Een slinger die kriebelde aan je huid, wat meteen tot creatieve oplossingen leidde.

Hanneke opende zaterdag 23 september de bijeenkomst en kondigde de foursome aan, een wedstrijd waarbij een team van twee spelers tegen twee andere spelers golft. De wedstrijdleiding had een mooie mix van teams gemaakt, wat de gezelligheid nog verhoogde. Groundsman Dirk Engelsman had gezorgd voor een perfecte baan.
Na de wedstrijd was er een muzikale bingo in het paviljoen met koffie en wat lekkers en voor ieder twee consumptiebonnen, geschonken door de Leemput. Al snel zat de stemming er in, uit volle borst werd er meegezongen. Het werd er warm en in de pauze ging men even naar buiten voor frisse lucht. Ook daar werd gezongen op de melodie van ‘Ik hou van Holland’, met tekst van Henk vd Put, geschreven bij het 5-jarig bestaan. In de tweede bingoronde zong het gezelschap steeds harder; men kon er geen genoeg van krijgen. Met een smakelijk buffet van catering Willems werd het feest afgesloten.