zaterdag 21 september 2013

Presentatie nieuwe huisstijl en website

21 september 2013
Voorzitter Carel Gorissen presenteerde aan het begin van de receptie ter gelegenheid van het 60-jarig jubileum de nieuwe huisstijl en meteen ook de nieuwe website van de vereniging.

Kenmerkend in de nieuwe huisstijl van de vereniging zijn het magenta logo met de afkorting SVR, de golvende beweging en de pasteltinten. Daarmee heeft de vereniging een nieuwe frisse en eigentijdse uitstraling. Knap werk van Ouweland Ontwerp.

In de uitnodiging stond dat de nieuwe website er op termijn zou komen. Nou, mooi mis: dank zij de inspanningen van Carla van den Ouweland en de nieuwe webmaster Joost Scheifes is de website SV-Rijen.nl nu al bijna compleet. Bezoekers van de nieuwe website lezen op de homepage het laatste nieuws uit de vereniging. Ze vinden er informatie over alle activiteiten, over de groepen, de cursussen, de voorlichting, de bestuurssamenstelling en nog veel meer.

Leden van de vereniging kunnen inloggen op een afgesloten deel van de website. Daar vinden ze onder meer de Nieuwsbrieven, de statuten en andere verenigingsdocumenten.