zaterdag 07 januari 2023

Proosten op het nieuwe verenigingsjaar

Vrijdag 6 januari kwamen ongeveer 60 vrijwilligers naar de Nieuwjaarsreceptie van SeniorenVereniging Rijen. De club telt er weliswaar 150, maar een aantal vrijwilligers moest helaas afzeggen vanwege andere verplichtingen, of ze waren geveld door het griepvirus.

Tegen half vijf liep de Oase aardig vol. Nadat iedereen een plekje had gevonden, hield voorzitter Truus Noij een korte toespraak. Ze bedankte de vrijwilligers voor hun inzet in het afgelopen jaar, want zonder hen kan de vereniging niet draaien. Het bestuur is blij dat alle activiteiten na de vervelende coronajaren weer opgepakt zijn. Steeds meer leden vinden hun weg weer naar de Oase, de ontmoetingsruimte van onze senioren in De Boodschap. Truus gaf ook een korte uitleg over de renovatie van de Oase. Inmiddels is het plafond vervangen en is de verlichting al grotendeels aangepast. Een nieuwe vloer en nieuw meubilair staat op de agenda. Op zondag 17 september viert SV-Rijen haar 70-jarig bestaan. Als alles meezit, wordt de vernieuwde Oase op die dag officieel in gebruik genomen.

Na de speech werd geproost op een nieuw, gezellig verenigingsjaar. Een jaar waarin de vereniging zelfs hoopt het 1500ste lid te kunnen inschrijven! Er werd door de aanwezigen nog enkele uurtjes gezellig gekletst. Natuurlijk hoorden daar wat lekkere drankjes en hapjes bij. De vrijwilligers van SV-Rijen zijn weer klaar voor het komende verenigingsjaar.

Klik op een foto voor volledig beeld