zaterdag 04 januari 2020

Samen het nieuwe jaar in!

Veel vrijwilligers kwamen op 3 januari bijeen in de Oase om elkaar het beste te wensen voor 2020. Bestuursleden, besturen van activiteitengroepen, gastvrouwen, ja vrijwel alle actieve vrijwilligers waren er.

De microfoon deed het niet, maar vice-voorzitter Ingrid Scheifes heette met luide stem iedereen welkom. Ze vertelde dat het met Truus langzaamaan beter gaat, maar dat ze nog wel een maand in het Eindhovense ziekenhuis moet blijven. Ze wenste alle vrijwilligers een goed verenigingsjaar en benadrukte dat 'ontmoeten' en 'samen doen' voor ons allemaal de belangrijkste items zijn en zullen blijven. Ze gaf bovendien aan dat SV-Rijen meer en meer van zich zal laten horen om te zorgen dat iedereen rekening houdt met alle senioren.