woensdag 22 juli 2015

Seniorenbridge SVR speelde fietsdrive

Dinsdag 21 juli speelde de bridgeclub van SeniorenVereniging Rijen - Seniorenbridge SVR - de jaarlijkse fietsdrive. Inhoud van zo’n dag: fietsen, uiteraard bridgen, lekker eten en bovenal gezelligheid.

Gezelligheid op het volle terras bij 't Trefpunt.Het fietsen begon om 9 uur vanaf De Boodschap. Ruim de helft van de deelnemers fietste (al dan niet elektrisch ondersteund) langs de van tevoren uitgezette leuke route. De kleinste helft ging met de auto. Gebridged wordt in De Geubel in ’s Gravenmoer. Er namen 40 paren deel, verdeeld in 3 lijnen.

Gegeten wordt er ook in De Geubel: de lunch. En later op de dag was er een buffet in eetcafé ’t Trefpunt ,ook in ’s Gravenmoer. Dit werd voorafgegaan door geborrel op het terras in de zon. En gezellig was het overal. En daar ging het om.

Complimenten voor de mensen van De Geubel en van ’t Trefpunt. Op beide plekken was het geweldig toeven.

Maar waar gebridged wordt zijn winnaars. dat zijn de mensen die in hun lijn de hoogste scores halen. De winnaars van de A-lijn waren Annie Martens en Corrie Klaassen met 64,24%. In de B-lijn: Riet en Rinus van der Zijden met 61,81%. En in de C-lijn: Ellen van Eijl en Kitty Theeuwes met 69,17%.

Verslag: Jan Trots

Een foto van de winnaars. Van links naar rechts: Annie Martens, Ellen van Eijl, Kitty Theeuwes, Riet v.d. Zijden, Corrie Klaassen en Rien v.d. Zijden.