dinsdag 16 januari 2024

SeniorenExpo, een gezellig dagje uit

Dankzij Kring Gilze en Rijen konden wij een gratis busreis naar de SeniorenExpo in Veldhoven aanbieden aan onze leden. Vanwege sneeuw en gladheid waren er enkele afmeldingen, maar rond 9.00 uur konden twee volle bussen vertrekken naar Veldhoven.

Daar was het weer heel gezellig met de vele kraampjes, muziek, standwerkers en optredens. Er waren prijsvragen en kortingsacties en bij vrijwel elke stand was wel iets te winnen of gratis te krijgen. In de grote zaal genoten de bezoekers van optredens van zangkoren en harmonieorkesten uit de regio. In een andere zaal kwamen liefhebbers bijeen voor een demonstratie country line dance, een modeshow en een zangeres.

Er was veel afwisseling in het aanbod. Talrijke bedrijven met bedden, sieraden, duo-en driewielerfietsen, vakanties, lederwaren, relaxfauteuils, pannen, kleding en nog veel meer! Er was voor iedereen wel iets. De jubilerende KBO-Brabant was natuurlijk ook aanwezig met een grote stand. Het was gezellig druk op deze eerste beursdag.

Om 15.00 uur stonden de bussen weer klaar om richting huis te gaan. Het was een gezellig dagje uit voor onze leden.

Klik op een foto voor volledig beeld