woensdag 10 maart 2021

Sluiting Oase weer verlengd

De Boodschap moet, net als de Oase en Den Butter, de deuren nog langer gesloten houden voor onze leden. Dit keer tot woensdag 31 maart. Tot nader bericht vervallen daarom alle SVR-activiteiten in de Oase, in De Boodschap en in Den Butter.

De kleine versoepeling voor volwassenen van 27 jaar en ouder die 16 maart ingaat, geldt alleen voor het sporten, buiten, op de sportaccommodatie. Loopgroepen zoals de Nordic walkers mogen dus nog niet in de openbare buitenruimte (bos, duin, park, weg) in viertallen sporten. Den Butter blijft dicht omdat het een indoor-sportaccommodatie is.

De Leemput is daarentegen een buiten-sportaccommodatie. Leden van de activiteitengroepen Midgetgolf, Jeu de Boules en Pitch & Putt mogen daar vanaf 16 maart in groepjes van maximaal 4 personen spelen. Uiteraard met inachtneming van de bestaande coronaregels en volgens het protocol van De Leemput.

Het is nog niet veel maar het is een begin.