vrijdag 25 september 2020

Stem voor SV-Rijen in de Rabo Sponsoractie!

Rabobank Tilburg e/o heeft voor 2020 een nieuwe sponsoractie: Rabo ClubSupport 2020. En SeniorenVereniging Rijen doet daaraan mee. Hoe meer stemmen we krijgen, hoe groter het sponsorbedrag wordt!

Alle klanten van de Rabobank kunnen zich gratis aanmelden als lid. Je kunt je stem uiitbrengen door in te loggen in de app of op de website van de bank. Via ‘Zelf regelen’ en vervolgens ‘Mijn Lidmaatschap’ kan je klikken op Rabo ClubSupport. Je twee stemmen ga je daar natuurlijk uitbrengen op je eigen vereniging, op SeniorenVereniging Rijen dus.

Heb je geen idee aan welke verenigingen je de overige drie stemmen gaat geven? Denk dan eens aan Dagactiviteit VoorMekaar, Zonnebloem Rijen-Molenschot en Steunpunt Mantelzorg. Hoe meer stemmen hoe groter het sponsorbedrag! Je kunt stemmen van 5 tot 25 oktober 2020.

Op 4 novem­ber wordt bekend gemaakt welke bedragen de clubs van de bank ontvangen. Vorig jaar kregen wij maar liefst € 1.442,38. Gaan we dit bedrag overtreffen?