woensdag 06 september 2023

SV-Rijen bestaat 70 jaar

september wordt een gedenkwaardige maand voor SeniorenVereniging Rijen, want dan vieren we ons 70-jarig bestaan. Een speciale feestcommissie is al enkele maanden aan het werk om het jubileum gestalte te geven. Het gaat een driedaags feest worden. In Weekblad Gilze en Rijen staat deze week een groot artikel over ons jubileum.

Vrijwilligersdag

Vrijdag 15 september zal voor alle vrijwilligers een gezellige middag georganiseerd worden, met een voorstelling, gespeeld door ‘De Gouden Mix’. Aansluitend is er 's avonds een heerlijk buffet.

Omdat er 's middags nog plaatsen over zijn op de tribune, kunnen alle leden van de SVR (dus ook als je geen vaste vrijwilliger bent bij de SVR) zich tot 8 september in de Oase aanmelden om de voorstelling bij te wonen. Voor € 5,00 krijgen ze dan een toegangsticket, inclusief koffie/thee en iets lekkers in de pauze.

Heropening van de Oase

Een dag later, zaterdag 16 september, zal in het teken staan van de renovatie en heropening van de Oase, de ontmoetingsplek van SV-Rijen in de Boodschap. De special guests zijn al uitgenodigd om dit samen met het bestuur te vieren. Om 15.30 uur worden zij in de Oase verwacht voor de feestelijke opening en om te toosten op het 70-jarig bestaan van de vereniging.

Open Dag

Tenslotte zal zondagmiddag 17 september een Open Dag georganiseerd worden voor alle leden, niet-leden, belangstellenden, familie, vrienden, buren… Kortom: iedereen is welkom. De rode loper ligt klaar en het bestuur zal de bezoekers graag verwelkomen. Van 13.00 tot 17.00 uur zullen onze activiteitengroepen acte de présence geven en er staan enkele leuke optredens gepland. Je kunt deze middag alle informatie krijgen over de vereniging. Een gratis kopje koffie/thee staat voor je klaar in de Oase.

Verrassing voor nieuwe leden

Nieuwe leden, die zich tijdens de Open Dag aanmelden, betalen slechts € 12,50. Voor dat bedrag zijn ze dan lid tot 1 januari 2025.

Klik op een foto voor volledig beeld