vrijdag 10 november 2023

Topdrukte voor busreis Sauerland

Vanmiddag was het spitsuur in de Oase. Dennis Sanders van Brabant Expres Reizen kwam een presentatie geven over de geplande vijfdaagse all-inclusive busreis naar het Sauerland in april 2024. De Oase puilde uit!

Meer dan 90 geïnteresseerde leden van Seniorenvereniging Rijen (SVR) én Seniorenvereniging Molenschot (SVM) wilden graag meer weten over deze reis.

De SVR zorgde voor de koffie, het bestuur van Molenschot zorgde voor iets lekkers erbij. Er waren echter zoveel belangstellenden, dat er gedeeld moest worden.

Dennis legde alles duidelijk uit aan de hand van foto’s die op een groot scherm gepresenteerd werden. Alle vragen uit de zaal werden beantwoord en na afloop waren er zelfs al 21 deelnameformulieren ingeleverd. Men kon namelijk na afloop van de presentatie direct inschrijven.

Heb jij een formulier meegenomen maar nog niet ingevuld? Dat kun je dan thuis nog doen en het daarna inleveren bij de gastvrouwen/-heren in de Oase. En voor degenen die de presentatie gemist hebben maar toch mee willen; er liggen nog wat inschrijfformulieren in de Oase.

Wacht niet te lang want VOL = VOL

Klik op een foto voor volledig beeld