maandag 21 december 2015

Veel leden bij Kerstviering 2015

De jaarlijkse kerstviering werd weer druk bezocht. Een kort verslag met veel foto's.

Onder grote belangstelling heeft dit jaar de Kerstviering op vrijdagmiddag 18 december plaats gevonden. De zaal in de CC De Boodschap was bijna volledig bezet. Na een kort woordje van de voorzitter, Carel Gorissen, begon de viering met een dienst. Deze dienst was voorbereid door Trudy Eisinga, Marian Staps, Miriam Gommans en voorganger Rob van Sambeek. Het was een mooie dienst met als aangename afwisseling een bijdrage van het zangkoor Oase onder leiding van dirigent Jan Schellekens.

Na de dienst was er een korte pauze waarin een kopje koffie genuttigd kon worden. Ook was er gezorgd voor een lekker stukje kerstbrood. Er was speciale service voor de aanwezigen die slecht ter been zijn. Tijdens de pauze konden zij in de zaal blijven zitten en werden de versnaperingen gebracht.

Benieuwd naar het volgende deel van de kerstviering begaf iedereen zich weer naar de zaal. Er was een optreden van toneelvereniging de Rietganzen uit Molenschot. Zij voerden het stuk ‘Nonnen en Mirakels’ op. Meteen vanaf het begin zat de sfeer er goed in. Het was een leuk stuk en er werd dan ook veel gelachen. Kortom een geslaagde kerstviering.