donderdag 07 februari 2019

Vijftigste lid voor Sportgroep 50+

Twee jaar geleden daalde het aantal deelnemers van onze Sportgroep 50+ naar 38. Vanaf september groeide het ledental gelukkig weer en in november verwelkomden we het vijftigste lid: Frans Sikkenga. Dit aantal willen we niet alleen behouden maar zeker ook uitbreiden. Meer leden kunnen zich aansluiten.

Kom ook eens naar Sporthal Den Butter op woensdagochtend. We sporten daar van negen tot half elf onder leiding van twee ervaren docenten. Er heerst een goede sfeer en nieuwe leden voelen zich snel thuis bij ons.
Als je lid bent van de SeniorenVereniging Rijen krijg je voor € 40,00 per jaar goede afwisselende lichaamsbeweging. Voor de gezelligheid wordt een keer per jaar een sjoelmiddag georganiseerd met prijzen en we maken als afsluiting van het seizoen een fietstocht.

Bewegen is goed voor iedereen. Kom op een woensdagmorgen naar Den Butter en doe eens mee. Je zult
merken dat bewegen je goed doet!