vrijdag 20 november 2020

Vrijwilligers in het zonnetje!

Vandaag is het onze jaarlijkse Vrijwilligersdag. Vanwege corona is er dit jaar geen feestje georganiseerd, maar kregen alle vrijwilligers vandaag een brief met een attentie van het bestuur. En om onze vrijwilligers extra in het zonnetje te zetten, verscheen er ook een speciale Vrijwilligersnieuwsbrief.

Daarin vind je interviews met een aantal van hen. Vanaf 24 oktober wordt de extra dikke papieren versie ervan verspreid. Natuurlijk is er ook een digitale versie van deze Vrijwilligersspecial. Daarin zijn alle vrijwilligers vermeld. Bovendien, als je op de code(s) achter een naam klikt, kun je zien in welke groepen hij of zij actief is! Het zijn er heel veel en dus hopen we maar dat iedereen die op de lijst hoort er ook op staat. Foutje gevonden? Geef het even door aan de redactie.