maandag 08 november 2021

Vrijwilligersdag gaat NIET door, Oase gesloten

De Oase is vandaag per direct gesloten nadat bekend werd dat twee gastvrouwen positief getest zijn op corona. De Vrijwilligersdag gaat aanstaande vrijdagmiddag om die reden ook niet door.

Helaas zijn er, ondanks alle opgevolgde maatregelen, twee gastvrouwen positief op corona getest. Deze dames waren overigens niet aanwezig bij de informatie-ochtend voor nieuwe leden, die afgelopen vrijdag in de Oase gehouden werd. Het bestuur heeft voor alle zekerheid ervoor gekozen om de Oase per direct te sluiten, voor een nog onbepaalde tijd. Alle activiteitengroepen zijn hiervan op de hoogte gebracht.

Dat betekent ook dat de Vrijwilligersdag aanstaande vrijdagmiddag bij 't Boerke ook gecanceld moest worden. We hadden er veel zin in, maar helaas. We willen geen enkel risico lopen op nog meer besmettingen. Zodra bekend is wanneer alles weer door kan gaan, brengen we onze leden op de hoogte.