maandag 05 januari 2015

Welkom 2015! Drukke nieuwjaarsreceptie in de Oase

De traditionele nieuwjaarsreceptie met bestuur en vrijwilligers van SV-Rijen was ook dit jaar weer een gezellige en druk bezochte bijeenkomst. Een verslag met foto's.

SeniorenVereniging Rijen heeft een vrijwilligersgroep van maar liefst 140 leden! Zij zijn het die de vereniging, en de vele en veelsoortige activiteiten die binnen de vereniging plaatsvinden, draaiende houden. Voorzitter Carel Gorissen nam in zijn korte nieuwjaarstoespraak uiteraard de gelegenheid te baat om hen daarvoor te bedanken en om te toasten op een goed en vooral GEZAMENLIJK 2015. Samen zijn en samen doen. dat is immers het verenigingsmotto. Dat geldt zowel voor de ontspannende en informatieve activiteiten als voor situaties waarin steun, advies of hulp nodig is.