dinsdag 01 november 2016

Wisselbeker voor Hanneke Thielen

Pitch & Putt club De Swing sloot het zomerseizoen 2016 feestelijk af.

Na een tot de laatste dag spannende zomercompetitie kreeg Hanneke Thielen eind oktober in het clubhuis bij de Leemput het goud en de wisselbeker uitgereikt. Thijs Jansen eindigde met minimaal verschil op de tweede plaats en kreeg zilver. Het brons ging naar Ad Mallens. Uiteraard stonden er auto’s klaar voor de leden die een hole in one sloegen. Willem Bumann, Hanneke Thielen, Toon Zopfi, Marlene Mallens, Ton Hoppenbrouwers, Marijke Douma en Henk Stoll mochten er een mee naar huis nemen. De bloemen voor de meest geslagen birdies waren voor Henk van der Put en Hanneke Thielen.

De Henk Breteler Cup werd dit jaar toegekend aan Ans van Harten. Ans is 83 jaar en komt nog twee maal per week vanuit Raamsdonksveer naar Rijen om mee te spelen. Ook dat verdient een bloemetje.

Zeer verrassend ging de poedelprijs dit jaar naar Ton Hoppenbrouwers.

Het was een heel gezellige middag met een hapje, drankje en een loterij met prachtige prijzen. Onze dank gaat uit naar ZOOL en Zo uit de Mangrovelaan en Heidi’s Bloemerij. Mede door de goede zorgen van Toos en Elly van de bardienst had de club een geweldige middag!

Jopie Verhees