Digi-inloopcafé en SeniorWeb computervraagdagen

vrijdag 21 januari 2022 - 09:30 tot 12:00

locatie: de Oase

Vrijdag 21 januari 2022 starten we met het nieuwe Digi-inloopcafé. Deze eerste bijeenkomst wordt gecombineerd met de jaarlijkse SeniorWeb computervraagdagen, die in die week plaatsvinden.

Het Digi-inloopcafé zal voorlopig 1x per maand worden gehouden. Het is toegankelijk voor alle leden van SV-Rijen. Heb je problemen met jouw laptop, iPad of smartphone? Kom dan naar het Digi-inloopcafé. Meerdere vrijwilligers zijn dan in de Oase aanwezig om jou te helpen of jouw vragen te beantwoorden.

De allereerste bijeenkomst van het Digi-inloopcafé valt in dezelfde week dat SeniorWeb haar jaarlijkse computervraagdagen houdt. Omdat SV-Rijen een leslocatie is van SeniorWeb, kunnen alle leden van SeniorenVereniging Rijen op 21 januari daaraan meedoen.

Let op: Vanwege de nieuwste coronaregels is de SeniorWeb vraagdag dit jaar helaas niet toegankelijk voor niet-SVR-leden.

Vooraf opgeven verplicht vanwege beperkt aantal toegestane bezoekers i.v.m. coronamaatregelen. Opgeven kan via e-mail.