Creatieve handvaardigheid

Activiteiten: wenskaarten maken: kerst-, verjaardags-, huwelijks-, geboorte- en condoleancekaarten. Creatief handwerken, zoals breien en haken.

Plaats: de Oase

Tijd: Iedere dinsdagmiddag van 13.30 - 16.30 uur

Voorzitter/Contactpersoon: Paula van Rijckevorsel, tel. 06 2079 1633, voor e-mail klik HIER

Bestuurslid: Mia Vermeeren

Deelname: alleen voor leden van SeniorenVereniging Rijen

Kosten: evt. bijdragen aan het lief-en-leedpotje

Bijzonderheden:
De werkgroep Kaarten maken is opgericht op 8 november 1999. De werkgroep Creatief handwerken ontstond in 2013. In 2016 besloten de groepen samen te gaan als activiteitengroep Creatieve handvaardigheid.

Aantal deelnemers: 18

De technieken voor kaarten maken zijn: 3D, spirelli, borduren, irisvouwen en embossen. De gemaakte kaarten zijn tijdens open dagen te koop. Voor handwerken zijn allerlei technieken mogelijk. Op dit moment wordt er vooral gehaakt, gebreid en geborduurd. Maar men kan bijvoorbeeld ook punniken, macrameeën of werken met vilt en stof.

(archieffoto)