Schrijfgroep SchrijveRijen

Tijd: woensdagmorgen, om de 14 dagen, 10.00 - 12.00 uur

Begeleiding: Jeanne van Leijsen

Contactpersoon:
etty Toonen: tel. 0161 22 58 81. Klik voor e-mail.

Deelname: alleen voor leden van SeniorenVereniging Rijen

Kosten: nog niet vastgesteld

Bijzonderheden

Altijd al gezegd: ‘Dat moet ik nou eens opschrijven’? Over dingen die je hoort, meemaakt, leest of gewoon om je heen ziet. Niet langer uitstellen, maar beginnen met dat opschrijven!

Na een succesvolle proefcursus startte een schrijfgroep die om de 14 dagen onder deskundige leiding schrijft. Over dagelijkse zaken, die vaak herinneringen oproepen. Over grappige dingen. En ook over serieuzere zaken. Wat je maar wilt. Omdat de ‘schrijfsels’ aan elkaar worden voorgelezen, ontstaat vaak herkenning. En dat voelt goed, dat is iets wat zeker is. Geen lange biografie, geen taalcorrecties, maar op een gezellige en leerzame manier bezig zijn met taal en verhaal. Als je een pen meebrengt, krijg je daar een mooi schrift bij. Schrijven in Rijen, SchrijveRijen dus. De groep wordt begeleid door Jeanne van Leijsen.

(archieffoto)